reklama

7 rád ako načerpať energiu cez víkend.

Všetci sa v dnešnej dobe tešíme, kedy už konečne bude piatok. Víkend je predsa len krátky a aby ste načerpali poriadnu dávku energie do nového pracovného týždňa, dám vám pár tipov ako čas efektívne využiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

1. Relax a kultúra

Ak ste vyčerpaní, pustite si obľúbenú hudbu, či skúste nájsť niečo nové. Nie len relaxačná a meditačná hudba vie človeka psychicky uvoľniť. Vyskúšajte aj vážnu hudbu, experimentujte. Ak máte chuť na inú formu pasívneho relaxu, pustite si dobrý film. Odporúčam film pre mňa najlepší na relax, jednoznačne Baraka - https://www.youtube.com/watch?v=-h6zm2g4huo2. Aktívnejší, no veľmi príjemný oddych je pre mňa dobrý koncert, alebo divadlo. 

2. Zapáľte aromalampu

Oheň zo sviečky dokáže pohltiť negatívne emócie a vôňa osvieži zmysly. Vyberte si z kvalitných silíc vôňu, ktorá vám imponuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Horúci kúpeľ

Použite soľ do kúpeľa, vychutnajte si daný moment a pokúste sa na nič nemyslieť. V zimnom období sme vyčerpaní a „premrznutí“, nakoľko máme menej slnečného svetla. Vyskúšajte do kúpeľa vhodiť aj bylinky. Po kúpeli si doprajte telový pleťový peeling a výživnú pleťovú masku. Nezabúdajte na olej po kúpeli, ja používam kokosový. Vaša pokožka bude hydratovaná, pružná a krásna.

4. Vyberte sa na prechádzku, zašportujte si

Verte mi, stratenú energiu perfektne načerpáte pobytom v prírode. Milujem hory a turistiku. Kopce sú zasnežené, tak hor sa na lyže. Celý február budem mať energiu z jedného dňa lyžovania na pezinskej babe. Ak vybočíte z nudného stereotypu, ľahšie sa Vám bude pracovať a hlavne budete produktívnejší. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

5. Nájdite si dobrú knihu

Takú, ktorá vás zaujme na prvý šup. Odporúčam meniť žánre, ja osobne striedam motivačné knihy svetovými románmi, nepohrdnem ani odbornou knihou a milujem knihy duchovného charakteru. Nakoľko nemám televízor, ostáva mi na knihy viac času.

„Bojte sa človeka, ktorý prečítal iba jednu knihu.“ Bukowski
„Bojte sa človeka, ktorý prečítal iba jednu knihu.“ Bukowski  (zdroj: foto S. Šenc)

6. Zacvičte si

Fakt sa vám nechce? Ja vám verím, ale spomeňte si na ten perfektný pocit po cvičení. Budete zdravší a nebude vás bolieť chrbát. Nemusíte nikam ani chodiť, dobre zacvičiť si môžete aj doma, tutoriálov je na sociálnych sieťach či YouTube haba dej, stačí si len vybrať. Ja vám odporúčam knihu Telo ako posilňovňa. Vďaka nej si výborne zacvičím doma a ušetrím kopec času presunmi. Vhodné je doplniť klasické cvičenie strečingmi či jógou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7. Robte to čo máte radi

Vy sami viete, pri čom sa vám zastaví čas, čo vám zohreje dušu, pri čom vám piští srdce radosťou. Každopádne, či už radi beháte, spievate, tancujete, vyšívate, varíte, nezabúdajte vybehnúť zo stereotypu, pričom budete počúvať svoju intuíciu.

,,Koho neuzdravia lieky, toho uzdraví príroda." Hippokrates
,,Koho neuzdravia lieky, toho uzdraví príroda." Hippokrates (zdroj: foto S. Šenc)

TIP: Odporúčam knihu na cvičenie Telo ako posilňovňa, kvalitný spánok a nezabúdajte aj na regeneráciu – masáž a sauna sú pre mňa TOP. 

Iveta Majirská

Iveta Majirská

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Po ukončení strednej Zdravotníckej školy v odbore masér som pokračovala v štúdiu na Lekárskej fakulte v odbore Fyzioterapia. Táto práca ma baví a prostredníctvom blogu sa s vami chcem podeliť o skúsenosti, ktoré som za tie roky načerpala - informácie o masážach, wellness, zdraví, kráse, pozitívnom myslení a všetkom, čo ma zaujme.Rada Vás však uvítam aj u mňa v mojom súkromnom wellness Health spa v Hoteli Bratislava. www.health-spa.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu